PERJUMPAAN RASMI DENSTA BERSAMA PELAJAR-PELAJAR BARU

      Pada 13 September yang lalu,pihak DENSTA telah mengadakan perjumpaan rasmi kali pertama DENSTA bersama pelajar-pelajar baru pergigian di Dewan Kuliah 2,UKM Kampus Kuala Lumpur.Majlis ini telah dihadiri oleh pelajar-pelajar tahun satu,bersama-sama Majlis Tertinggi DENSTA serta turut dimeriahkan lagi dengan kehadiran Penasihat DENSTA yang baru,Dr Nor Atika Bt Ashar, yang menggantikan Dr Sharifah Shuriana.
saudara Razwan sebagai pengerusi majlis

Majlis ini diadakan bertujuan untuk menyambut kedatangan pelajar-pelajar baru disamping memberi pengenalan dan panduan kepada mereka mengenai tugas dan fungsi DENSTA dalam membantu para pelajar di Fakulti Pergigian.

YDP DENSTA,saudara Azuan menyampaikan amanat
Penasihat DENSTA,Dr Nor Atika menyampaikan ucapan

 Sesi pengenalan juga diadakan bagi memberi peluang pelajar-pelajar baru untuk mengenali dengan lebih dekat setiap ahli Majlis Tertinggi DENSTA serta peranan mereka masing-masing dalam organisasi ini.Pihak DENSTA juga dapat mengenali pelajar-pelajar baru ini dengan lebih akrab seterusnya dapat membentuk satu ikatan baru dengan mereka.









Diharap,majlis ini dapat memberikan gambaran yang lebih jelas kepada para pelajar mengenai DENSTA,serta menanam minat kedalam diri mereka untuk lebih aktif menyertai setiap program yang akan dijalankan oleh DENSTA sepanjang sesi 2012/2013.       

Comments

Popular Posts